Cvičiště 1
4 posters
Ns: Go on :: Smeťák :: Smeťák :: Koš :: S1 + S2 :: Server#2 :: Herní místnosti :: Konohagakure
Strana 1 z 7
Strana 1 z 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Cvičiště 1
Cvičiště se všemi základními nástroji pro trénink.
Erigor- Počet príspevkov : 88
Re: Cvičiště 1
SI s Shinjirem jsme se objevili na tomto cvičišti.Sedl jsem si do tureckého sedu na kraj jezera , ale tváří k němu." Takže....myslím že bychom mohli začít s tím co umíš , neumíš , co máš , nemáš rád , cíl a tak dále... " řekl jsem.
No v Taijutsu se na tom dobre, Ninjutsu dost bidne, No a genjutsu sem na to totalne levej. Muj sen Asi zadny Prste si ziju jak chci a nestaram se Lidi co si o sobe moc mysly. Asi vse.
Shinjiro- Počet príspevkov : 775
Shinobi
Vesnice: Konohagakure
Klan: Hyuuga
" Hmmmm...no....sice pro Tebe nejsem asi nelepší učitel ale budu se snažit ti nějak pomoc...takže asi začneme s něčím lehčím...zkus třeba...vylézt na tamten strom...neb použití rukou...a raději běhej..je to snadnější...kunaiem si dělej čáry kam ses dostal abys věděl jak se zlepšuješ...chápeš?"
Jo chapu pouziti cakry.
Vytahl jsem kunai a rozbehl jsem se proti stromu no vybehl jsem asi metr udelal zarez a spadl na zada.
Po nekolika marnych pokusech jsem se konecne dostal tak do poloviny stromu. Odrazil jsem se od kmenu a udelal nekolik salt vzad nez jsem dopadl na zem.
Vytahl jsem kunai a rozbehl jsem se proti stromu no vybehl jsem asi metr udelal zarez a spadl na zada.
Po nekolika marnych pokusech jsem se konecne dostal tak do poloviny stromu. Odrazil jsem se od kmenu a udelal nekolik salt vzad nez jsem dopadl na zem.
Shinobi
" Jo vidíš...když padáš...zkus si nic neudělat....pro Tvé vlastní dobro..a vlastně i pro mé..no a pak...až se dostaneš až nahoru...taaaak si tě asi trochu prozkouším....ale to až za chvíli " řekl jsem a po chvíli jsem si lehl a pozoroval nebe.
Rozbehl jsem se proti stromu Dostaval jsem se vis a vis no k vrcholu jsem mel jeste daleko ale pomalu a jiste jsem se dostaval vis a vis.