Knihovna
3 posters
Strana 1 z 1
Knihovna
Knihovna je plná nespočtu svitků, knih, informací...
Některé informace jsou neúplné nebo chybí.
To je ovšem jen pro techniky ranku B a výše.
Techniky s nižšími ranky jsou v knihovně dostupné pro všechny.
Obslouží vás mírně roztržitý knihovník, který se jako jediný vyzná ve zdánlivě nepřehledném systému.
Shijin Hyuuga- Jounin
- Počet príspevkov : 5136
Shinobi
Vesnice: Akatsuki
Klan: Hyuuga
Re: Knihovna
Sedela som na zemi snáď úplne na konci knihovni. Opierala som sa o jednu z poličiek plnej kníh a v rukách som držala zvitok s technikou Shinshinu.
"Josh ! S prvý krok k tomu, ako prekonať žltého bleska !" Zachechtala som sa nad tou detskou a v podstate nenaplniteľnou túžbou. Každý však nejak začínal a tak som sa len začítala do zvitku, ktorý som držala. Bola to jednoduchá technika, v podstate sa pri tom využívala chakra a viac menej nič iné. Spočiatku som tomu moc nechápala a musela som si prečítať zvitok ešte dva-tri krát. Nakoniec som však víťazoslávne vyslovila niečo v štýle "Yahooo!" Na to som už letela z knihovni doprevádzaná kopancom do zadnice od knihovníka, ktorý tu mal očividne rád klud, poriadok a TICHO.
(presun)
"Josh ! S prvý krok k tomu, ako prekonať žltého bleska !" Zachechtala som sa nad tou detskou a v podstate nenaplniteľnou túžbou. Každý však nejak začínal a tak som sa len začítala do zvitku, ktorý som držala. Bola to jednoduchá technika, v podstate sa pri tom využívala chakra a viac menej nič iné. Spočiatku som tomu moc nechápala a musela som si prečítať zvitok ešte dva-tri krát. Nakoniec som však víťazoslávne vyslovila niečo v štýle "Yahooo!" Na to som už letela z knihovni doprevádzaná kopancom do zadnice od knihovníka, ktorý tu mal očividne rád klud, poriadok a TICHO.
(presun)
Kiwi Namikaze- Počet príspevkov : 1273
Shinobi
Vesnice: Konohagakure
Klan:
Re: Knihovna
Prisel jsem do knihovny a vyhledal mezi svitky par technik.
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Sōshuriken no Jutsu
A Nakonec SHunshin no jutsu.