Ns: Go on
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Schopnosti/Techniky - Informace

Goto down

Schopnosti/Techniky - Informace  Empty Schopnosti/Techniky - Informace

Příspěvek pro Akihiro Kazuki Thu 20 Dec - 12:09

Pokud jste si také jako ostatní všimli nové místnosti, jež se zde objevila, jistě se ptáte k čemu bude asi sloužit.
Proto vám zde chci vypsat co nejstručnější vysvětlení a objasnění celé funkce tohoto nově zavedeného systému.
Stížnosti na délku mého topicu nepřijímám! xDD

Hodně hráčů si nám stěžovalo, že učení technik a zlepšování bodů neprobíhá tak, jak by správně mělo...
Různí hráči totiž ke svým postavám přistupovali různým způsobem, ale nakonec by výsledek stejně stejný, což nebylo dobře...
Proč by aktivní a kvalitní hráči, jež na své postavě pilně pilují, zlepšují ji, píšou do tréninkových místností různé učení techniky a podobně, měli být na tom stejně jako hráči, kteří se ani málem nesnaží, jen si do podpisu hodí techniky na učení, jdou se svou postavou třeba na 10 dní spát a pak napíšou a hurá! Zázrakem je moje postava 4x silnější a může se rovnat tomu a tomu, kteří to tak pracně vydřeli.
Spousta z vás totiž nechápe pojem Textová RPG hra a neumí řádně využít vše, co nabízí a pořádně se celkově hru užít.
Co na tom, že do měsíce se z Chunnina dostanete na Kage, budete všechny porážet a nikdo proti vám nebude mít šanci? To si zrovna pod pojmem "zábava" nepředstavuji.
Naopak, když na své postavě pilně pracujete, prožíváte s ní děj, postupně se zlepšujete, nacházíte nové přátelé, odvíjí se vám děj vaší postavy a než se někam dostanete, tak uplyne třeba i několik měsíců. To si představuji pod pojmem kvalitní Textová RPG hra. Právě proto to hrajeme, aby jsme mohli utéct do svého imaginárního světa, který může být přesně takový, jaký budeme chtít a jak si jej uděláme. Jen do toho musíme něco dát...
Proto jsme se také rozhodli zavést tento systém rozvíjení své postavy...

Od teď se každá technika, kterou se rozhodnete naučit, bude muset sepsat jako jakýsi filler na určitý počet řádků. Sepsat, jak váš trénink probíhal, co jste během něj všechno dělali, co se událo a třeba to zapojit i do normálního děje. Může to být více méně cokoliv a fantazii se meze nekladou...
Jak jste začínali, co vám nešlo, jestli vám s tím někdo pomáhal. Klidně tam může být i nějaká dějová zápletka s vaší rodinou, kamarády, která se vám udála při cvičení. Prostě cokoliv. Jakoby jste psali normální den a popisovalo vše, co se v něm stalo...
Pro ještě větší zábavu však můžete třeba zapojit i vašeho týmového partnera. Domluvit se s ním, že to sepíšete třeba na skypou, formou odpovědí a každé dodá tu svou část a pak to oba zveřejníte jako vaše učení té dané techniky.Můžete klidně zapojit i senseie. Jak říkám, opravdu je jen na vás, jak k celé této věci přistoupíte a co vše do učení techniky zařadíte.
Podrobnější informace ohledně počtu sepsaných řádků podle ranku nebo příklad učení naleznete zde:


D--> 10 riadkov
C--> 25 riadkov
B-->45 riadkov
A--> 65 riadkov
S-->85 riadkov

Podrobnejšie pre menšie ranky ako sú Jounini, nie je možné sa učiť techniky samy od seba, ale musíte napísať Senninovi PMku čo sa kde chcete naučiť, podľa toho sa za vami vyberie aby vás naučil. Zvitky neexistujú, ani možnosť samostatného učenia^^

Tento způsob samo zlepšování však nebude platit jen pro učení technik, ale i pro zlepšování vašeho bodového hodnocení, což je naprostá novinka!
Toto už se také nějakou dobu řešilo a bylo nutné s tím hnout...
Takže ano, slyšíte správně, od této chvíle bude možnost zlepšovat i vaše celkové ohodnocení různých schopností, ale samozřejmě jen do určité míry. Také to však bude mít nějaká svá specifická pravidla.
Podrobnější info naleznete zde:


doplním

Tento systém zlepšování byl především zaveden proto, že byla hloupost, že když jste se naráz stali chunnini, jelikož jste prošli zkouškou, mohli jste jen tak dostat body navíc. Tímto způsobem se celá hra více ještě zrealizuje a každý projde jen s tím, co do té doby získal.
Plus, pro ty, co náhodou zkouškou neprojdou, tak je možnost, že později rada může chunnini zvolit podle jejich průběžného zlepšení a nabrání bodů schopností.
A jelikož by čas zlepšování měl přibližně měsíčně vyjít na stejné období, po kterém se chunninské zkoušky budou konat, máte akorát čas se na ně připravit a zkutečně se na ně musíte připravovat! Už žádné válení...

Díky tady tomu všemu už všechny postavy nebudou stejné, ale bdue vidět, kdo a jak se o ni stará a dá si záležet na tom, aby to s ní někam dosáhnul....
Proto se budete moci i na chunninských zkouškách setkat s gennini, kteří budou třeba úrovní schopností mnohem lepší než vy. To tedy i zajistí, že nebude jen záležet na tom, jak kdo je silný nebo jaký má techniky, ale jak uvažuje a dokáže využívat logiku při psaní v boji. Celkově by se tedy měla hra ještě více zrealizovat a pro vás by to mohli být i mnohem intenzivnější pocit prožití celé hry.
Jde jen o to, jak se k celé té záležitosti postavíte. Jedno je však jasné, už nebude tak snadné se dostat na lepší úroveň a navíc budete mít i dost vlastního zabavení, v době klidu a nebo, když nebude zrovna probíhat žádná dějová linie a tak. Díky tomu by se mělo i omezit to, že se nám hráči budou nudit, jelikož nebudou mít co nebo s kým psát ^^


Doufáme tedy, že se vám tento systém bude líbit a snad to pár zásadních věcí vyřeší,


S pozdravem,
váš
Admin Team
Akihiro Kazuki
Akihiro Kazuki
Chuunin (Sanbi no Jinchuuriki)
Chuunin (Sanbi no Jinchuuriki)

Počet príspevkov : 1936
Join date : 10. 08. 11
Age : 29
Bydlisko : Morava xD

Shinobi
Vesnice: Kirigakure Kirigakure
Klan: Kazuki

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru

- Similar topics

 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru