Ns: Go on
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

VELE-DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ, STUPEŇ ČÍSLO 3

+4
Nawaki
Shijin Hyuuga
Kushina Uzumaki
Noriko Kana
8 posters

Strana 1 z 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

Goto down

VELE-DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ, STUPEŇ ČÍSLO 3 Empty VELE-DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ, STUPEŇ ČÍSLO 3

Příspěvek pro Anonymní Tue 19 Jul - 21:50

Drazí návštěvníci tohoto pořád existujícího fórka...

Na netu se rozmáchá drb, že jsme se dopustili trestného činu krádeže. (§ 205 - 232 Trestního zákoníku - ano, dal jsem si tu práci, si to přečíst, protože jsem hrdý student SŠ DVS a oboru Veřejná správa)